woensdag 21 september 2011

cursus Ted Storm

Ik heb er lang naar uit gekeken en vandaag was het dan eindelijk zover. De eerste les handquilten van Ted. We hebben een heel leuk en gezellig groepje. Het zelf uittekenen van quiltpatronen is erg leuk. Daar ga ik flink mee oefenen. We hebben huiswerk meegekregen en gaan er mee aan de slag.
Intussen nog quiltgaren aangeschaft in de gewenste kleur en ik kon het niet laten, dus 1 nieuw lapje ging ook mee naar huis. Netjes toch? Vanavond ga ik lekker op mijn gemak oefenen met het tekenen van verenpatronen. Het lijkt me best een uitdaging om ook zelf een wat groter quiltpatroon te ontwerpen.
Eerst maar wat oefenen dus.
Hopelijk heb ik vandaag ook nog tijd om wat te patchen. Ik begin nu aan de laatste rand van de antieke quilt van Guute. Het heeft even stil gelegen, maar nu ik zo dicht bij het einde ben is de motivatie weer helemaal terug. Nu alvast verzinnen hoe ik deze ga sandwichen. Ik zie mezelf eigenlijk niet over de plavuizen kruipen met zo'n grote quilt.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, gezellig nog een nieuwe quiltblogger, leuk om elkaars vorderingen te gaan volgen.Ik ga je gezellig volgen hoor.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen